خرید بک لینک با کیفیت

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک با کیفیت


سپاهان درب
برج میلاد در خطر«کج شدن» و فروریختن
نگاهی متفاوت به ماجرای سلفی در بهارستان
ادعای عجیب بازیگر زن درباره فساد در سینما

۲۶۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

یکی از کاندیداهای انتخابات نظام پزشکی گفت: از قبل اعلام شده بود که انتخابات نظام پزشکی به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد، به همین دلیل لغو انتخابات الکترونیکی و برگزاری آن صرفاً به صورت حضوری، این انتخابات را خود به خود باطل می‌کند و از وجاهت لازم برخوردار نخواهد بود.

یک نشریه آمریکایی ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای متقاعد کردن رئیس‌جمهور این کشور در زمینه بر هم نزدن توافق با ایران، نوشت که لغو توافق بر خلاف منافع ملی آمریکاست و رئیس‌جمهور آمریکا هم نمی‌تواند چنین کاری بکند.

4 گردشگر مفقود شده در منطقه چال کندی دزفول زنده پیدا شدند.

معاون وزیر خارجه ایران در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تأکید بر اهمیت و حساسیت نقش و وظایف آژانس در نظارت بر اجرای برجام، از بدعهدی و برخوردهای غیرسازنده دولت جدید آمریکا در این زمینه به شدت انتقاد کرد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: وضعیت ترافیک با بازگشت مسافران و افزایش تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در مسیر برگشت قزوین_رشت و قزوین_ زنجان و مسیر رفت قزوین_کرج سنگین می‌شود.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» روز پنجشنبه گزارش داده رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد دیپلماتی با سابقه همکاری با آلمان برای تحریم ایران را به عنوان سفیر جدید این کشور در برلین معرفی کند.

رئیس‌ دفتر صدراعظم آلمان اعلام کرد که در واکنش به دستگیری شماری از فعالان حقوق‌بشر در ترکیه، برلین اقدامات بیشتر علیه آنکارا را پیگیری می‌کند.

اسامی ۲۲ فیلم خارجی بخش مسابقه و ۳ فیلم بخش نمایش ویژه بین‌الملل ششمین جشنواره شهر اعلام شد.

وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرده است که وجود پایگاه‌های آمریکایی در سوریه غیرقانونی است.

قیمت نفت که توانسته بود بار دیگر پس از حدود یک ماه و نیم قیمت 50 دلار را به خود ببنید، دوباره کاهش یافت و هر بشکه نفت 48.86 دلار فروخته شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/